Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
(1)
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
(1)
Autor
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Krzyżkiewicz Zbigniew
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Banki
(1)
Banki -- Polska -- 1990 r.
(1)
Marketing bankowy
(1)
Podręczniki
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Wojciech Grzegorczyk. - Wyd. 3. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1997. - 115, [1] s. : rys. ; 20 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
1. Pojęcie marketingu; 2. Badania marketingowe; 3. Marketingowa strategia działania banku i jej elementy; 4. Ustalanie pozycji banku na rynku - jako czynnik strategii banku; 5. Rodzaje startegii marketingowych banku; 6. Organizacja działalności marketingowej banku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka ul. Dąbrowskiego 20
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik do nauki bankowości / Zbigniew Krzyżkiewicz. - Wyd. 4 zaktual. i rozsz. - Warszawa : Zarządzanie i Finanse, 1997. - 374 s. : il. ; 23 cm.
(Biblioteka Menedżera i Bankowca)
W treści podręcznika uwzględniono wszystkie tematy przewidziane programem nauczania w liceach bankowych i szkołach pomaturalnych, zatwierdzonym przez prezesa NBP i akceptowanym przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia ul. Dąbrowskiego 20
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336.7/Czyt. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej